13/12/09

Temples d'Angkor

Si algu busca viure una experiencia tipus Indiana Johnes o Tomb Raider, els temples d'Angkor podrien ser la resposta si no fos perque estan a petar de gent. De totes maneres es una visita obligada, no tan sols per aquells que volten per Cambodja, sino tambe pels que viatgen pel Sud-Est Asiatic.

Els mes frikis poden dedicar-hi una setmana sencera i, possiblement, encara no veurien el 100% dels temples. Nosaltres amb tres dies en varem tenir prou, al final tots semblen iguals... Combinant bicicleta i tuk-tuk, varem visitar els temples principals (Angkor Wat, Bayon, Ta Prohm), d'altres secundaris i algun de marginal. Els mes impressionants son aquells que, literalment, la selva se'ls ha menjat. En aquests, si disposeu d'un invent d'en Doraemon que faci desapereixer els grups de xinos (i no en facin un mal us), podreu sentir-vos autentics exploradors!
















4 comentaris:

  1. Merci per la felicitació!!! I ja ens ensenyareu fotos d'aquests temples, que tenen pinta de ser impressionants!!! I la foto de Wawa Wewe, que xulaaa!!!

    ResponElimina
  2. Flipa amb les fotos!
    Jo vull ser Indiana Jones! Jo vull ser Indiana Jones! Jo vull ser Indiana Jones! Jo vull ser Indiana Jones...

    ResponElimina
  3. Tuk-tuk? què és un tuk-tuk?
    No he fet gaires comentaris al vostre bloc perquè cada vegada que veia les fotos...
    Fa molta enveja el vostre super-viatge. Aprofiteu el moment!
    Petons

    ResponElimina
  4. Ens haureu d'explicar bé què passa amb els xinesos, a part de que n'hi ha molts, clar... Em sembla que no seran el vostre millor record del viatge... del viatge que ja es comença a acabar! No és per donar-vos mal rotllo, eh? Jo en tindria prou amb els quinze dies que us queden! El que passa és que aquí ja comencem a tenir ganes que aneu tornant...
    Petonets de tots,

    ResponElimina